نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
آسمان و نخل
_

آسمان مجازی اردبیل چیست ؟

این روزها دیگر آسمان مجازی یا به عبارتی آسمان مجازی اردبیل به خلق آسمانی صاف با ابرهایی سپید در بالای سر ساکنین یک منزل، آفیس اداری، مراکز درمانی، و سایر مراکز آموزشی محدود نمی‌شود؛ در حقیقت باید بیانگر این موضوع شویم که این سقف کاذب دکوراتیو قادر به آفرینش مزیت‌های دیگری در حیطه رابطه ی انسان با طبیعت نیز می‌باشد.

آسمان مجازی اردبیل

آسمان مجازی اردبیل

ما در این مطلب از سری مقالات نگین الماس قصد داریم به طور تخصصی سقف کاذب آسمان مجازی اردبیل را بررسی نمائیم پس با ما همراه باشید. شرکت نگین الماس مجموعه ای است نام آشنا در زمینه ی طراحی داخلی با جدیدترین متد روز دنیا با سابقه ای درخشان و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ، سقف کشسان ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

آسمان مجازی

افراد مختلفی که در نقاط مختلف کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند از آسمان مجازی به عنوان گزینه‌ای عالی برای طراحی دکوراسیون سقف استفاده کنند. البته فراموش نکنید که این فناوری تنها به زیبایی مربوط نبوده و کاربرد بیشتری هم نسبت به سقف ساده خواهد داشت. اجرای آسمان مجازی بسیار ساده است و می‌توانید از منظره‌های مختلف برای بیننده استفاده کنید. آسمان مجازی از انواع مختلفی هم تشکیل یافته است و در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع متداول آن، به صورت برچسبی است و بدین صورت است که تصاویر روی ان قرار می‌گیرد. کیفیت پیاده سازی بسیار بالا خواهد بود و منظره را کامل طبیعی نشان می‌دهد.

آسمان مجازی مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما دارد و می‌توانید در آشپزخانه هم از آن‌ها استفاده کنید. رنگ و جنس آسمان مجازی هم نسبت به خواست مشتری و شرایط منطقه تعیین خواهد شد. شرکت به شما کمک می‌کند که بتوانید از طراحی دلخواه خود استفاده کرده و نصب و پیاده سازی ساده‌ای هم داشته باشید.

آسمان مجازی اردبیل به چه معناست؟

در دنیای امروز که حضور تکنولوژی بر تمام ابعاد وجودی افراد در طول روز سیطره یافته است می توان گفت که بیشتر انسان‌ها همانند ربات‌های از پیش برنامه ریزی شده در تلاش اند تا فقط به مقصد برسند ، حال می توان یادآور شد که آسمان مجازی اردبیل از حیطه ی طراحی و دکوراسیون داخلی برخاسته تا افراد جدا از مقصد ، دمی را به نظاره در دنیای پیرامون خود ببنشینند.

الهام گرفته از طبیعت

با این تفاصیل دیگر نمی‌توان موضوع فرار از مسائل روزمره ی شهرنشینی را انکار نمود. به واقع بسیاری از شهرنشینان با وجود آنکه از زندگی در شهر رضایت دارند ، اما، خستگی های ناشی از تراکم جمعیت شهری، حجم بالا از ساختمان سازی و انباشت آلودگی محیط زیست باعث شده تا هر چند کوتاه و به طور موقت شهر را ترک کرده و به دامن طبیعت پناه ببرند.

بنابراین، انتظار می‌رود به عنوان مدرن نشینان یک مجموعه ی بزرگ از محصولات تداعی گر طبیعت در آپارتمان‌های کوچک خود استقبال ‌کنیم. که می توان یکی از ده‌ها محصولات الهام گرفته از طبیعت سقف کشسان اردبیل را نام برد.

نکات آسمان مجازی اردبیل

هم اکنون این نوع سقف کاذب توسط برخی از شرکت‌های حرفه ای و مجموعه‌های طراحی و دکوراسیون داخلی ارائه و نصب می‌گردد، اما نمی‌توان از المان‌های موثر و مهم پیرامون نصب و ارائه ی این نوع سقف هم چشم پوشی کرد.

فاکتورهای تاثیرگذار در طراحی سقف کشسان اردبیل

از فاکتورهای موثر در طراحی  و نصب این سقف برگرفته از طبیعت نیز باشد شامل موارد ذیل است:

  • نورپردازی های خاص و ویژه
  • تایل های آسمان مجازی
  • سقف کاذب منحصر به فرد

 

بیشتر بخوانید : آسمان مجازی رشت

 

نورپردازی در آسمان مجازی اردبیل

نورپردازی را باید در حقیقت نخستین و مهم‌ترین المان در تعبیه ی این سقف کاذب دانست. در واقع به بیان ساده تر آسمان مجازی برای جلوه ی طبیعی خود نیازمند یک سیستم نورپردازی پرقدرت است.

با این وجود که این روزها از سیستم‌های نورپردازی متفاوتی بنا به نوع آسمان مجازی و درخواست مشتری طراحی و اجرا می‌شود ، اما سیستم‌های نورپردازی ال ای دی، زیرکابینتی ، فلورسنت، مهتابی، رنگی و اس ام دی جزء اصلی‌ترین انتخاب‌های طراحان در حین نصب این نوع سقف کاذب به شمار می رود. در این راستا و در صورت لزوم ، از سیستم‌های نورپردازی ویژه تری نظیر کریستال های سواروسکی و فیبر نوری بنا به طراحی داخلی تایل‌ها و نیز درخواست مشتری مورد استفاده  قرار می گیرد.

نورپردازی در آسمان مجازی اردبیل

نورپردازی در آسمان مجازی اردبیل

تایل آسمان مجازی اردبیل

تایل‌های آسمان مجازی اردبیل پیش از طراحی سازه ی سقف کاذب انتخاب می‌شوند. در حال حاضر تایل‌های آسمان مجازی از طرح‌ها ، انواع و ابعاد مختلفی در بازار برخوردار هستند. باید یادآور شویم که انتخاب تایل‌های آسمان مجازی اردبیل بنا به درخواست و سلیقه و پسند مشتری پیاده خواهد شد. و سپس از لحاظ ابعاد و ضخامت نیز مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

تنوع تصاویر

با الهام از طبیعت تصاویری همچون : خورشید ، کهکشان ، ابر ، ماه ، ستارگان، درخت ، گل و پرندگان و … گرفته تا طرح‌های ساختگی نظیر بالن ، ساختمان، هواپیما و حتی تصاویر دلخواه خود مشتری قابل اجرا بر روی آسمان مجازی اردبیل خواهد بود.

جایگذاری

پس از آن که پروسه ی انتخاب طرح مورد نظر ، شکل و ابعاد به پایان رسید، طراحان طرح را بر روی ورقه‌های اکریلیک (یا همان پلکسی گلاس) شفاف پیاده می‌کنند. این ورقه‌ها به صورت قطعات پازل شکل درون سقف کاذب جاگذاری شده و سر انجام ، شکل و نمای نهایی در چشم بیننده رویت خواهد شد.

قیمت آسمان مجازی اردبیل

برای محاسبه و برآود قیمت سقف مجازی در اردبیل و هزینه های ساخت آن نکته ای مهم وجود دارد. برای قیمت این پروژه باید تمامی موارد مطرح شده در بالا به اضافه ی متراژ مورد نظر پروژه را در نظر گرفت.

قیمت آسمان مجازی اردبیل

قیمت آسمان مجازی اردبیل

سازه ی اصلی آسمان مجازی اردبیل

سازه ی اصلی این نوع از سقف کاذب بر اساس المان هایی همچون : ابعاد ، طرح، نوع و بودجه ی مشتری از تنوع و گستره ی فراوانی برخوردار است. و در نهایت آسمان مجازی اردبیل به طور معمول بر روی فضای موردنظر طراحی و نصب می گردد.

همچنین فاصله ی سازه ی اصلی سقف کاذب از نورپردازی مسئله بسیار مهمی می باشد. زیرا این فاصله غالبا با توجه به سیستم نورپردازی تعیین می‌شود. اما به طور معمول ، ابعاد کلی سازه ی اصلی آسمان مجازی اردبیل در اندازه‌های استاندارد 30×30، 60×60 و 60×120 قابل اجرا می‌باشد.

ویزگی های آسمان مجازی اردبیل

از مزایای منحصر به فرد این نوع سقف می‌توان به آرامش و جذابیت بصری آن اشاره نمود. خلق جذابیت‌های بصری فوق العاده ای که حاصل از کنار هم قرار گرفتن تایل‌ها در کنار هم است به واقع قادر است  تداعی بخش طبیعت در بیننده باشد.

در واقع، نگریستن به آسمان مجازی اردبیل بر فراز سقف می‌تواند باعث القای آرامشی حاصل از گذران وقت در طبیعت باشد. مواردی همچون تمدد اعصاب، رفع استرس و اضطراب ناشی از زندگی شلوغ شهری و فضای کاری و نیز بهبود راندمان افراد در زندگی همه از ویزگی های خاص آسمان مجازی اردبیل است. با علم به این حقیقت که آسمان مجازی اردبیل یک فرآیند مصنوعی در امر دکوراتیو کردن فضای داخلی محسوب می شود اما می‌توان به این موضوع اشاره نمودکه باعث آشتی انسان‌ با طبیعت گشته است. شود.

ویزگی های آسمان مجازی اردبیل

ویزگی های آسمان مجازی اردبیل

فلسفه ی آسمان مجازی اردبیل

این روزها که با مفهومی به نام زندگی مدرنیته و حضور پر رنگ افراد در دل شهر رو به رو هستیم تاثیر ناخوداگاه بسیاری در برهم خوردن آرامش روحی و روانی ساکنان شهر وجود دارد، از این رو استفاده از عواملی که این تاثیرات مخرب را هرچند کم کاهش دهد امری ضروری است.

راهکاری زیبا برای سقف منزل شما

آسمان مجازی اردبیل به عنوان فناوری مدرن در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی کاربردها و جایگاه بسیار مهمی را در بین اغلب مردم جهت چیدمان داخلی فضاها به دست آورده است. از جمله ویژگی های بارز و اصلی آسمان مجازی اردبیل می توان به ایمن بودن آن  اشاره کرد. ایمن و مقاوم در برابر انواع خطرات احتمالی.

از دلایل ایمن بودن آسمان مجازی اردبیل می توان به موارد زیر اشاره نمود :

 وزن کم نسبت به کناف سقف کشسان در اردبیل

در حقیقت کناف سقف از فناوری های قدیمی معماری محسوب می شود که از کامپوزیت ها تهیه می شود.  در نتیجه کناف سقف وزن بسیار بالایی نسبت به آسمان مجازی اردبیل دارد. اما دلیل اصلی سبک وزن بودن اسمان مجازی نبود حجم داخلی است. زیرا این نوع سقف کاذب با ضخامت چیزی در حدود یک سانتی متر قابلیت کاربرد دارد که این ویژگی در دیگر سقف ها امکان پذیر نیست.

تکنولوژی مدرن و به روز

کناف سقف در واقع روش های از روش های منسوخ و قدیمی ساخت و ساز در فضای ساختمان است در حالی که آسمان مجازی اردبیل به صورت پیش ساخته از قبل در کارخانه ساخته و تولید می شود. به واقع  این دو سقف کاذب از لحاظ فناوری با هم قابل قیاس نیستند. و مورد دیگر به هنگام نصب کناف سقف مسئله ی رنگ آمیزی آن نیز مطرح می شود اما در نصب آسمان مجازیموضوعی که اهمیت دارد  محل نصب آن است.

پاکیزه و عاری از ضایعات

برعکس کناف سقف آسمان مجازی اردبیل بسیار تمیز و عاری از هر گونه  کثیفی و ضایعات است. حتی هنگام نصب این نوع سقف کاذب محیط اطراف هم آلوده و کثیف نخواهد شد. این در حالی است که باید برای نصب کناف سقف کلیه ی وسایل و ملزومات فضا تخلیه شوند همانند نقاشی ساختمان!

4-همسو و حامی محیط زیست

در حقیقت جنس نگهدارنده های آسمان مجازی اردبیل از آلومینیوم بسیار ظریف و سبک می باشد. و همان طور که پیش تر آوردیم پارچه ی به کار رفته در آسمان مجازی (پی وی سی ) قابل بازیافت می باشد. این در حالی است که کناف سقف از کامپوزیت یا گچ ساخته شده و پس از تخریب به زباله تبدیل می شود.

5-سقفی ایمن و مقاوم

سبک وزن بودن این نوع سقف کاذب باعث کاهش صدمات و خطرات به هنگام حوادث غیر مترقبه گشته است و همین امر نشان از ایمن بودن آن دارد.

نصب آسان

کناف سقف ها در فضای ساختمان نیاز به رنگ آمیزی نیز دارند اما آسمان مجازی اردبیل فقط نصب می شوند. زیرا تجهیزات لازم برای نصب آنان از پیش تهیه شده و نیازی به تغییر دیگری در سقف نیست. که این نکته خود باعث افزایش سرعت ۱۰ برابری نصب و کاهش هزینه ها می گردد.

7- امکان نورپردازی فوق العاده

به جرات می توان گفت که این نوع تنها سقف کاذبی که قابلیت عبور و فیلتر کردن نورهای طبیعی و مصنوعی را دارد. اما در کناف سقف نورپردازی ها  به صورت خارجی و از بیرون انجام می شود.

قابلیت جداسازی آسمان مجازی اردبیل

کناف ها تحت هیچ شرایطی از سقف جدا نمی شوند و در صورت انجام این کار تخریب می شوند. اما باریسول این قابلیت را دارد که می توان آن را بنا به درخواست مشتری و تغییر مکان و چیدمان جابه جا کرد.   اردبیل ، پارس‌آباد ، مشگین شهر ، خلخال ، گرمی ، بیله سوار ، نمین ، نیر ، کوثر .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *