نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری برجها و مناظر شهری
_

سقف کشسان در ساری : امروزه سقفهای کشسان از طرفداران زیادی هم در بین مردم و هم در بین معماران برخوردار شده است. به طوری که در حال حاضر می‌توانیم شاهد استفاده بسیار زیادی نصف در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان ها باشیم. در اکثر پروژه های ساختمانی این نوع سقف های کاذب تا حد بسیار زیادی برای زیبا سازی مورد توجه کارفرمایان و مشتریان قرار می‌گیرد چرا که قابلیت مانور بسیار زیادی داشته و می توان طرح های بسیاری را بر روی آن به وجود آورد.

سقف کشسان در ساری

سقف کشسان در ساری

سقف خانه تان را به زیبا ترین قسمت خانه تبدیل کنید

به طور کلی نشیمنگاه های پذیرایی در خانه‌ها از مهمترین قسمت های خانه در هنگام ورود مهمان محسوب می‌شود.معمولاً هر کسی در خانه خود تا به حال به دفعات زیادی اقدام به زیباسازی سالن پذیرایی خانه خویش کرده است. چرا که همه میخواهند مهمترین قسمت خانه خود را به زیباترین حالت ممکن در بیاورند.

برای این زیباسازی راه حل های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها بهره گرفت. برای مثال می توانید مبلهای سالن پذیرایی خود را عوض کنید از مدل‌های جدیدتری برای زیبا سازی آن استفاده کنید. ایا میتوانیم با تعویض فرش ها و دست به تابلو های خاص جلوه جدیدتری را به نشیمنگاه پذیرایی خود اضافه کنید.

این موارد گفته شده از قیمت تقریبا زیادی برخوردار هستند و نمی‌توان با بودجه کم آنها را تهیه کرد.

اما اگر اگر می خواهید تغییر اساسی را در خانه خود با حداقل هزینه ایجاد کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم از سقف کشسان و آسمان مجازی بهره ببرید.

برای مشاهده قیمت سقف کشسان کلیک کنید.

سقف کشسان ساری

شهر زیبای ساری از شهرهایی است که جاذبه توریستی بسیار زیادی را هر سال در خود ایجاد می کند. این شهر که در استان مازندران در شمال کشور واقع شده است در اکثر اوقات به علت نزدیکی به دریا دارای آب و هوای مرطوب می‌باشد. این رطوبت اگر مهار نشود در طی مدت ها می تواند سقف های خانه را دچار نم زدگی کرده و علاوه بر از بین بردن زیبایی باعث ریزش رنگ و برآمدگی سقف ها و همچنین تغییر رنگ در آن نیز بشود.

از مزایای بسیار مهمی که سقف کشسان در ساری دارد این است که می‌تواند تا حد بسیار زیادی این رطوبت را کنترل کرده و مانع از انتقال آن به سقف بشود.

حال به دلیل جذب رطوبت از مهمترین استفاده‌هایی که از سقف کشسان در ساری میشود هنگام نصب آن در استخر ها می باشد.

چرا که آب و هوای شهر ساری در حالت عادی مرطوب است و فضای استخر نیز به علت وجود آب ، رطوبت بسیار بیشتری را در آن منطقه ایجاد می کند،بهره گیری از سقف کشسان در ساری در استخر ها می تواند فایده بسیار زیادی را به وجود آورد.

 

اگه اراک زندگی میکنی این مقاله رو بخون !! : سقف کشسان در اراک

سقف کشسان ساری

سقف کشسان ساری

فواید سقف کشسان در ساری

قابلیت ضد گرد و غبار

از فواید بسیار زیادی که سقف کشسان در ساری دارد این است که می‌تواند با استفاده از ویژگی ضد الکتریسیته بودن تا حد بسیار زیادی مانع از ایجاد گرد و غبار و جمع شدن آنها بر روی سقف و دیوارهای ساختمان بشود. که این مورد می تواند بسیار برای خانم های خانه دار مزیت مهمی محسوب شود.:)))

شستشوی سقف کشسان

در اصل این سقف ها به قدری در شستشو راحت هستند که میتوان با هر ماده شوینده ای اقدام به تمیزی آنها کرد. همچنین برای شستشوی آنها می توانید هر سال یک بار در هنگام خانه تکانی ها اقدام کنید چرا که در طی سال با توجه به جذب کردن گرد و غبار می‌توانند پاکیزگی خود را حفظ کنند‌.

شستشوی سقف کشسان

شستشوی سقف کشسان

عایق صوتی بسیار عالی

از خصوصیات های بسیار مثبتی که سقف کشسان در ساری آن را شامل میشوند این است که می توان تا حد بسیار زیادی از انتقال صدا به دیوار های دیگر جلوگیری کرد.

قطعاً برای شما هم اتفاق افتاده است که در خانه نشسته باشید و صدای صحبت کردن و یا تلویزیون همسایه بغلی به گوشتان رسیده باشد. بدون شک صدای حرف زدن یا تلفن همراه و تلویزیون شما نیز به همسایه خانه بغل می‌رسد که این امر در آپارتمان های امروزی می تواند کمی ناخوشایند باشد.

حال ما به شما این نوید را می‌دهیم که با نصب سقف کشسان می‌توانید تا حد بسیار زیادی عایق صوتی در خانه خود ایجاد کنید ‌. چرا که سقف کشسان در ساری حالتی آکوستیک را در خانه ایجاد کرده و مانع از انتقال صدا به دیوارهای دیگر می شود.

نصب سریع و آسان سقف کشسان در ساری

یکی از ویژگی های بسیار عالی آسمان مجازی و سقف کشسان در ساری نصب سریع و آسان آن بدون ایجاد کثیفی در محل نصب خواهد بود.

بدون شک این ویژگی می تواند از مهمترین ویژگی‌های بارز سقف کشسان در ساری محسوب شود.

چرا که در صورت تغییر محل زندگی نیز می توانید با مراجعه به تیم نصاب حرفه‌ای مجموعه نگین الماس در ساری این سقف را از محلی به محل دیگر جابجا کنید.

مراحل نصب سقف کشسان در ساری

در مرحله اول پروفیل های آلومینیومی و یا پلاستیکی در اطراف محل نصب سقف قرار گرفته و ستونهای مستحکمی را برای قرار گیری پارچه سقف کشسان ایجاد می کنند‌‌.

در اصل برای استحکام و نصب این پارچه بر روی ریل های آلومینیومی از سیستم پیچ رولپلاک استفاده می شود تا بتوان حالت ثبوت را در آن ایجاد کرد.

سپس در مرحله بعد با استفاده از هیتر های ویژه شروع به گرم کردن پارچه سقف‌کشسان تا دمای ۷۰ درجه می نمایند و می‌توانند آن را تا هر اندازه که مدنظر است کش آورده و نصب کنند.

ماده اصلی سقف های کشسان از ماده کششی به نام pvc  تشکیل شده است. که این ماده می تواند تا حد بسیار زیادی قابلیت کشسانی را در این سقف ایجاد کند. نکته قابل توجه این است تصویر های چاپ شده بر روی سقف کشسان به قدری با کیفیت هستند که با کش آمدن در ابعاد مختلف از این کیفیت کاسته نشده و کیفیت خود را حفظ خواهند کرد.

ساری،بابل،آمل،قائم‌شهر،بهشهر،چالوس،نکا،بابلسر،تنکابن،نوشهر،فریدونکنار،رامسر،جویبار،محمودآباد،امیرکلا،نور،گلوگاه،کتالم وسادات شهر،زیرآب،عباس‌آباد،خلیل شهر،رستمکلا،خرم‌آباد،شیرود،چمستان،کلاردشت،هچیرود،ارطه،سلمان‌شهر،سورک،شیرگاه،پل سفید،کیاکلا،بهنمیر،هادی‌شهر،رویان،ایزدشهر،گتاب،گلوگاه،سرخرود،مرزن‌آباد،نشتارود،کلارآباد،امامزاده عبدالله،خوش‌رودپی،اجبارکلا،زرگرمحله،کیاسر،پول،کجور،کوهی‌خیل،فرح آباد،طبقده،دابودشت،آکند،آلاشت،رینه،بلده،پایین هولار،مرزیکلا،فریم،گزنک

مراحل نصب سقف کشسان در ساری

مراحل نصب سقف کشسان در ساری

شنیدین میگن ایشالله همیشه یه سقفی بالاسرتون باشه؟ حالا چه سقفی بهتر از سقف کشسان نگین الماس !!! فقط کافیه تلفنو برداری و بری سمت شماره ها و عددای ۱۲۵۲-۲۵۷-۰۹۱۲ رو وارد کنی و به خونت رنگ و لعاب جدیدی بدی. حالا چرا نگین الماس ؟؟ چون زیبایی سقف هاش سقف نداره !!!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *