نگین الماس


به سایت نگین الماس
خوش آمدید.

ما در این سایت زیباترین گالری جهان در سال 2021 مربوط به
آسمان مجازی و سقف کشسان را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

_
پیشنهاد میشود گالری را در لپ تاپ یا کامپیوتر ببینید.
_
برای مشاهده گالری عکسها بر روی دکمه گالری در بالای صفحه کلیک کنید .
_
لطفا فقط و فقط چند ثانیه صبر کنید تا عکسها بارگذاری شود و از گالری ما لذت ببرید.
_
گالری عکسهای سه بعدی بسیار زیبا
_

آسمان مجازی قم چیست؟

نکات نگهداری آسمان مجازی قم چیست؟ سقف کشسان در قم چگونه نصب میشود؟ مدرن ترین سقف های کشسان شامل چه امکاناتی است؟ تفاوت آسمان مجازی قم و سقف کشسان قم در چیست؟

آسمان مجازی قم

آسمان مجازی قم

آسمان مجازی

آسمان مجازی یکی از شیوه‌های پیاده سازی سقف کاذب کاربردی در اماکن مختلف است و به عنوان یک معماری مدرن در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید از آسمان مجازی به عنوان طرحی زیبا و کاربردی برای حال و پذیرایی خانه، حمام و سرویس بهداشتی و بسیار از نقاط دیگر استفاده کنید. آسمان مجازی امکانات متنوعی از جمله سیستم روشنایی مدرن را در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از دکوراسیون‌های قدیمی فاصله بگیرید. با این طرح‌ها حس بهتری از حضور در محل موردنظر خواهید داشت و استرس نیز از شما دور خواهد شد. با طرح‌های طبیعت و آسمان می‌توانید آرامش روحی بسیار خوبی را کسب کرده و زندگی بهتری داشته باشید.

آسمان مجازی تعمیر و نگهداری آسانی نیاز دارد و در آینده می‌توانید به ارزش خرید آن بیشتر پی ببرید. شما می‌توانید از آسمان مجازی برای محل کار خود هم استفاده کرده و حتی برای ساختمان‌های بیمارستانی یا کودکستان‌ها، مکانی آرام برای مراجعه کنندگان فراهم کنید. آسمان مجازی خدماتی هم در آینده به شما خواهد داد و مقاومت ساختمان شما در برابر عوامل طبیعی بالاتر خواهد بود. تنها کافی است که از مواد اولیه مناسب و با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده کرده و اجازه ندهید که در اثر برخورد با اجسام نوک تیز، دچار آسیب دیدگی شوند.

اجرای سقف کشسان در قم

سقف کشسان قم به نوعی رویکردی مفید در شهر ها است ، با توجه به اینکه این روزها زندگی در محیط شلوغ و پر مشغله ی شهری تاثیری ناخوداگاه در برهم زدن آرامش روحی ساکنان شهر دارد، تمایل افراد به استفاده از عواملی که این تاثیر مخرب را (هرچند کم) کاهش دهد بسیار زیاد شده است.

 

مجموعه ی نگین الماس شرکتی است مدرن با جدیدترین متد روز دنیا و برترین متخصصین کشور با ارائه خدماتی همچون نصب سقف مجازی ،

سقف کشسان ، اسمان مجازی ، سقف باریسول  با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به سرتاسر ایران همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره و نحوه سفارش با شماره تماس 09122571252 با ما در ارتباط باشید.

اجرای سقف کشسان در قم

اجرای سقف کشسان در قم

طراحی هوشمند آسمان مجازی قم

در حقیقت یکی از رویکردهای مدرن و مثبت در این زمینه  طراحی هوشمندانه و آرامش بخش محیط داخلی منزل و یا حتی محیط کار دکوراسیون داخلی است باید یادآور شد از عوامل دستیابی به یک دکوراسیون مطلوب، استفاده ی بهینه از المان هایی است که با تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم خود بر روحیات افراد تا حد امکان آرامش بصری و در نهایت آرامش روحی و کاهش آسیب های روحی را به دنبال دارد.

با توجه با این موضوع نوعی سقف کاذب با نام سقف کشسان در قم هم سو با روح  طبیعت دوست انسان هاست می توان گفت که آسمان مجازی قم تا حدودی طراحی های خشک و بی روح این صنعت را نرم و باور پذیر کرده است، که با استقبال فراوانی در دنیا و همچنین در ایران روبرو گشته است.

 

آسمان مجازی در قم

در حقیقت آسمان مجازی قم نسل جدیدی از سقف های کاذب است که با تلفیق و ترکیب دیگر سقف های کاذب و در کنار آنان کاربرد دارد. همچنین شایان ذکر است که این نوع سقف شیوه ی جدیدی در نورپردازی محیطی محسوب می شود.

این سقف دارای سه قسمت اصلی می باشد :

  • سازه ی نورپردازی
  • سازه ی سقف کاذب
  • تایل های آسمان مجازی
آسمان مجازی در قم

آسمان مجازی در قم

سازه ی نورپردازی

در حقیقت یکی از عوامل موثر و اصلی در طبیعی جلوه دادن نمای این نوع سقف کاذب ، نورپردازی های خاصو کاملا اصولی آن است. سازه ی نور پردازی اولین بخش آسمان مجازی قم  است که به سازه اصلی یا همان سقف اصلی متصل می گردد و به طور کلی از سه نوع المان جهت ایجاد نور مطلوب بهره می برد که شامل:

  • نورپردازی با استفاده از لامپ های اف پی ال
  • نورپردازی با استفاده از لامپ هایتی 4 و تی 5
  • نورپردازی با استفاده از لامپ های ال ای دی

سازه ی سقف کاذب

و اما بخش دومِ آسمان مجازی قم که پس از سازه ی نورپردازی و با یک فاصله ی اصولی آن هم برحسب نوع نورپردازی اجرا می گردد. این سازه با توجه به سلیقه و بودجه ی مشتری دارای تنوع بسیار بالایی است.

بدین صورت که محیط مورد نظر با انواع موجود سقف کاذب دکور گردیده و فقط در فضایی که  قرار است آسمان مجازی اجرا شود از سازه ی سپری با ابعاد قابل اجرا (30×30 ، 60×60 ، 60×120) استفاده می شود. حال در این مرحله فقط باید تایل های آسمان مجازی را انتخاب کنیم تا آسمان مورد علاقه ی خود را بالای سر داشته باشیم.

هم چنین بخوانید : سقف کشسان اهواز

تایل های آسمان مجازی

باید به این نکته اشاره کنیم که وجه تمایز آسمان مجازی قم با سایر سقف های کاذب در تایل های آن است. به این صورت که روی تایل های آسمان مجازی قم تصاویر بسیار با کیفیتی که ترکیبی از آسمان با المان های طبیعی همچون ابر البته در حجم های قابل انتخاب  ، درخت قابل پیاده سازی در انواع مختلفی همچون افرا ، کاج ، شکوفه ، پاییزی و … ، پرندگانی مانند کبوتر، طوطی و حتی المان های غیر طبیعی و مینیمالی مثل هواپیما ، بالن و …. همه مطابق با سلیقه و علاقه ی مشتری  بر روی تایل ها چاپ می گردد.

یک نکته ی مثبت

البته این مزیت را هم باید به آسمان مجازی قم اضافه کرد که تعداد تایل ها می تواند با توجه به فضا و بودجه ی مورد نظر مشتری قابل انتخاب و سفارش باشد. پس از انتخاب طرح مورد نظر عکس روی تایل ها چاپ گردیده و به صورت پازل هایی در سازه ی سقف کاذب اجرا شده در مرحلهی بعدی به راحتی جاگذاری می گردد.

الویتور

الویتور در حقیقت المانی است در آسمان مجازی قم که باعث جداسازی تایل ها از سازه ی سقف کاذب می گردد و دلیل استفاده از آن ، قرارگیری کاملا یکنواخت و بدون روزنه ی تایل ها بر روی سازهی  سقف کاذب می باشد. در حقیقت این امر در زیبایی کار تاثیر به سزایی دارد. البته شایان ذکر است استفاده از الویتور آپشنی غیز ضروری می باشد که بنا به درخواست مشتری اجرا می شود و از اجزای اصلی آسمان مجازی محسوب نمی شود.

 

تبدیل سقف ها و دیوارها به محیطی زنده و گرم

از ویژگی های منحصر به فرد آسمان مجازی قم ایجاد حسی گرم و لطیف از طبیعت به ساختمانها و فضاهای خسته ی آپارتمان های امروزی است . با استفاده از تایلهای درخشان و با کیفیت فوق العاده ی آسمان مجازی قم تحولی مدرن در معماری ایجاد می شود که شرایط و امکانات تازه ای را در اختیار طراحان قرار می دهد.فراهم کرده.

حتی می توان به این باور رسید که افراد در فضاهایی رنگ و بویی از محیط زندگی طبیعی در آن به چشم می خورد عملکرد فوق العاده بهتری از خود نشان می دهد.

طراحی و سبک معماری مدرن

 

در طراحی و سبک معماری الهام گرفته از عشق به طبیعت، در حقیقت مرزهای بین ساختمان و محیط اطراف آن کم رنگ گشته و طبیعت احساس آرامش را در روح انسان پدید می آورد. می توان گفت که فضاها و ساختمانهایی که با این نگاه طراحی و ساخته می شوند تا حدود بسیار زیادی اضطراب های غیر ضروری و افسردگی را کاهش می دهند، باعث بهبود بهره وری و راندمان کاری کارکنان در نحیط های اداری گشته ، بهبود فروش را به همراه داشته باشند و حتی در بهبود رشد شاخص های آموزشی محصلین نیز نقش مثبتی را ایفا کنند.

 

ویژگی هایی منحصر به فرد

تایلهای آسمان مجازی قم با دارا بودن تمام مزایای فوق عمر بسیار طولانی داشته و در خلال این مدت هیچ گونه هزینه ی تعمیر و نگهداری را نیز به مصرف کننده تحمیل نخواهد نمود. همچنین نصب و اجرای این نوع سقف کاذب بسیار آسان بوده و با صرف کم ترین وقت و هزینه امکان پذیر و قابل تعویض می باشند.

پنجره و آسمان مجازی قم

آسمان مجازی قم با استفاده از تکنولوژی های نوین با دیدگاهی مجازی طراحی و ساخته شده است. آسمان مجازی قم همچنین بر روی انواع سقف های کاذب و در ابعاد استاندارد قابل نصب و اجرا آسان و سریع بوده و همچنین ابعاد سفارشی آن قابلیت اجرا بر روی پروژه های مختلف را دارد.

با ایجاد دید تصویر آسمان بر روی سقف انواع فضا به عنوان آسمان مجازی و نیز حتی قابلیت پیاده سازی بر روی دیوار به عنوان پنجره ی مجازی علاوه بر افزودن زیبایی و تکمیل دکوراسیون داخلی نیز تاثیر شگرفی در روحیه ی افراد داخل محیط داشته و باعث کاهش خستگی ، استرس و نیز افزایش نشاط در محیط می گردد.

پنجره و آسمان مجازی قم

پنجره و آسمان مجازی قم

مدرن ترین سقف های کشسان

امروزه طرح های بسیاری برای آسمان مجازی و سقف های کشسان استفاده میشود.

مدرن ترین سقف های کشسان معمولا از به روز ترین متریال هم بهره میگیرند.

چرا که برای زیبایی بیشتر و همچنین بهبود کیفیت، این عملکرد ها واجب است.

اجزا و نمای آسمان مجازی قم

این سیستم نوین از سقف کاذب تدر حقیقت تلفیق و ترکیبی از عکس های تصویربرداری شده از آسمان و درختان و یا طبیعت که به صورت تایلهای مربع شکل و با استفاده از ورق های خاص طلقی مخصوص در شبکه های استاندارد در داخل سقف کاذب قرار می گیرند و با نورپردازی های تخصصی و خاص از پشت سطح تصویر جلوه ای زیبا و خارق العاده از آسمان را بر روی سقف ایجاد می کنند.

این سیستم علاوه بر زیبایی های منحصر به فردی که دارد که ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد که شامل :

  • ایجاد حس آرامش و کاهش دهنده ی استرس در نگاه فرد بیننده
  • افزایش راندمان کاری افراد در محیط های اداری و آموزشی
  • افزایش نشاط و روحیه ی سرزندگی برای بیماران و سالمندان
  • کاهش حس های منفی و خستگی های روزمره ی افراد
  • هدف کلی

این یک حقیقت است که همه ی انسان ها از تماشای طبیعت و مناظر زیبای آن برداشت درونی متفاوتی دارند اما در مورد تماشای منظره ی زیبای آسمان می توان بیان داشت که تمامی افراد از لحاظ بصری با دیدن آسمانی آبی حسی سرشار از آرامش را در خود تجربه می کنند..

کاربرد آسمان مجازی قم

باید صراحتا این را اعلام کرد که یکی از پرکاربرد ترین فضاها برای اجرای آسمان مجازی سقف آشپزخانه در منزل است.می باشد.

برای بسیاری از خانم ها این که گوشه ای دلنشین از یک آسمان آبی را در دل آشپزخانه ی محبوب خود داشته باشند آرزویی شیرین است.
حال با تنوع در طرح و رنگ آسمان مجازی قم ،این امکان فراهم گشته است. که گوشه ای از طبیعت را به خانه بیاورید. حضور آسمان مجازی قم در آشپزخانه ی شما هر لحظه حس ارامش را به روح منزل شما تزطیق می کند.

تنوع در طرح و رنگ

از انواع طرح های زیبایی که در این نوع سقف کاذب به کار می روند می توان به : آسمان آبی ، ستاره های درخشان ، درخت یا گل های زیبا و… اشاره نمود . در حقیقت یکی از مزیت های ویژه ی آسمان مجازی قم علاوه بر زیبایی دادن عمق و وسعت به فضای مورد استفاده می باشد در واقع آشپزخانه های کوچک و یا آشپزخانه های بدون پنجره که فضای کوچکی دارند را دلباز تر و صمیمی تر نشان می دهد.

 

قم ، قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *